sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Annen Tuplavaihto #10

Pääsin mukaan Annen Tuplavaihto 10:een, ja sepäs olikin mukava systeemi. Ensiksi vaihdettiin kaksi valmista korttia. Siihen osaan lähetin sammakkokorttini, jotka ovat tässä blogissani 22. kesäkuuta kohdalla. "Vastalahjaksi" sain kaksi ihanaa kesäistä korttia: Arjan "Kesä" (vasemmalla) ja Leilan "Wings" (oikealla), ihanan herkullisia molemmat.


Toista osaa varten lähetin Annelle kaksi kissakiiltokuvaa, jotka hän sitten laittoi eteenpäin tekijälle, joka askarteli niistä minulle kaksi korttia. Posti toikin minulle ihanat Arjan tekemät kissakortit:

Toisessa osassa sain itse Leilalta kaksi kuvaa, joista askartelin nämä kortit (olen varmasti viimeinen, joka saa korttinsa postiin - olin maalla ja askarteluolosuhteet vähän vaikeutuivat, kun lämpötila laski alle kymmeneen - pyydän anteeksi Leilalta hitauttani!):

Olin vielä niin onnekas, että voitin Annen arpomat leikekuvat, ja niistä sain mielestäni juuri näihin kuviin sopivat tekstit. Huomenna nämä sitten lähtevät postissa Leilalle. - Annelle suurkiitokset vaihdon järjestämisestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti